Star Krax, brandul care vorbește pe limba adolescenților

Star Krax, brandul care vorbește pe limba adolescenților

Limba adolescenților nu stă doar în cuvinte folosite cu alt sens, termeni inventați și sintaxă teribilistă. Limba adolescenților nu poate fi tradusă, mimată sau învățată pentru că este autentică. Ea se naște din fiecare dialog, experiență, aventură sau glumă. Din mesaje schimbate pe rețele sociale sau priviri complice. Este limba unei vârste irepetabile: aceea în care totul e posibil.

 

Același Krax, un nou ambalaj

Cunoscut pentru gustul de bacon și CRUNCH-ul zgomotos, apreciat pentru că vorbește pe limba adolescenților încă din 2003 și celebru pentru look-ul său cool și prețul accesibil, Krax revine pe piață sub o nouă denumire: Star Krax. Același Krax, un nou ambalaj.   

Cu gust de bacon, pizza, paprica sau cheese (cascaval), tinerii consumatori pot încerca Star Krax oricând, oriunde, cu oricine.
Acasă, cu băieții la un PS4, p-afară cu gașca, la un film, într-un parc pe pista de skateboarding sau live, intr-o sesiune de vlogging, snack-ul lor preferat merge perfect, în orice moment!

Și nu doar că merge perfect! Dar are și un CRUNCH atât de sonor și personal, încât el poate genera cele mai gustoase și subtile dialoguri între adolescenți, acel limbaj anume, pe care ei și doar ei îl pot înțelege.

Un ”secret code” pe care adultul, nici dacă ar vrea, nu l-ar putea descifra. Pentru că…Star Krax vorbește pe limba ta!
A ta, adolescentul care devorezi meme-uri, insta stories, like-uri și share-uri, live-uri și caption-uri. A ta, puștiul care, desi îți iubești și înțelegi părinții, vrei să fii ”neînțelesul” si sa poți spune lucrurilor in felul tau. A ta, gașcă de rebeli puși pe glume, plini de entuziasm și energie.

Părinții? Nice try, guys, dar Star Krax e doar al adolescentilor :-)

"Când era mică, Dalia m-a întrebat dacă eu vedeam în culori când eram copil. Tocmai îi povestisem că atunci televizoarele erau alb negru. Cumva mi-am dat seama că diferența dintre generații este în momentul ăsta și mai mare datorită tehnologiei.
Și atunci, cum vorbești cu o generație pentru care wifi-ul este un element indispensabil supraviețuirii?

Din fericire, sunt înconjurat de oameni care nu sunt născuți în Carbonifer, ca mine. Iar insight-ul de ”complicitate adolescentină” e la fel de valabil acum ca și atunci. Ceea ce a dus la o ecuație foarte simplă: client mișto + agenție tare + regizor ubercool + casa de producție profi = campanie relevanta și creativă.
Mulțumiri tuturor!"

Predu, Executive Creative Director, Friends TBWA.

 

“Consumatorii produselor STAR KRAX sunt tineri cu vârsta cuprinsă între 10-18 ani, nonconformiști, rebeli, mereu în căutare de lucruri noi, foarte conectați cu tehnologia de astăzi și foarte activi în mediul online. Brandurile care reușesc să comunice într-un limbaj cunoscut acestora, precum STAR KRAX care „vorbește pe limba lor”, sunt și brandurile cele mai iubite de aceștia. Prin relansarea STAR KRAX, ne propunem sa intram in lumea adolescentilor intr-un mod original si cunoscut de catre acestia”, spune Corina Ilie, Senior Brand Manager STAR 

 

Cu această poziționare pe piață, destul de îndrăzneață, Star Krax vine la pachet cu o campanie de relansare integrată, pe măsură: o serie de spoturi TV scurte, memorabile și funny, digital content si video-content pe gustul tinerilor (memes, behind the scenes, ad-uri interactive), acțiuni punctuale de in-store, proiecte speciale de in-store.

 

Echipa implicată în campanie:

Client: PepsiCo Romania

Iulia Dobre  - East Balkans Snacks Marketing Manager
Corina Ilie - Senior Brand Manager STAR&KRAX
Laura Rizea - Brand Manager STAR&KRAX
Vlad Vlădescu - Digital Marketing Manager Snacks Romania
Nadia Nofal - Junior Digital Manager
Mădălina Trifu – PR & Communication Representative

 

Advertising Agency: Friends\TBWA Bucharest

Sorin Trâncă - Simplification Officer   
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Dan Șendroiu - Strategy Director
Alecsandra Apostolescu - Digital Strategist 
Luiza Boerescu - Account Director
Ioana Popescu - Account Manager
Andreea Golban - Group Creative Director
Ciprian Odobescu, Teodor Chiripuci  - Copywriters
Theodor Nistor, Fesus Barna, Razvan Mic  - Art Directors
Ada Nicolescu - Social Media Manager
Razvan Petre - AV Producer
Producer - Blind Cat Production
Alex Coteț  - Director

 

Media Agency: OMD

Carmen Privache – Media Director
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Alex Zamfir – Media Manager
Nicu Ionita – Senior Media Manager
Adela Bozgan – Digital Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related