Godmother x Henkel Beauty: AM/N-AM mai făcut vreodată o...campanie în pandemie

Godmother x Henkel Beauty: AM/N-AM mai făcut vreodată o...campanie în pandemie

Atâta timp cât există Internet, există publicitate. Nativii noștri digitali au trecut de la mâncat la restaurant, la comandat acasă, de la mers în parc, la crescut plante pe balcon și de la nopți în oraș, la un pahar de vin pe Hangouts.

În ultimul timp, fiecare brief sună la fel, grav și responsabil. Oamenii s-au săturat să li se spună să cumpere produse și să stea în casă. Contextul actual trebuie văzut ca o oportunitate de fiecare brand de a se apropia de consumator, de a se face util și personal.  

Milenialii caută tutoriale pentru a-și umple timpul, iar acesta este sectorul unde trebuie să intervină publicitatea. Ajută-i pe oameni în autoizolare, dă-le ceva de făcut.

 

THE BRIEF

Crearea unei campanii promoționale destinate targetului tânăr al brandurilor Live, got2b și Fa, în care accentul să fie pe modalitățile de a te distra acasă și de a-ți crea look-ul – chiar dacă nu prea te mai văd oamenii. În plus, s-a dorit diferențierea față de celelalte campanii care încurajează statul acasă și găsirea unui element interactiv.

 

THE CAMPAIGN

Godmother a adus la viață campania „AM / N-AM avut vreodată ____________” cu declinări în IKA & TT la nivel national și în social media. Conceptul creativ pleacă de la adevărul actual că până la apariția acestui context epidemologic, obiceiul general era să te gândești de două ori înainte să îți faci o schimbare de look, tocmai pentru că te vedeai în fiecare zi cu mulți oameni. Cu o tentă motivațională, ideea încurajează tinerii să dea frâu liber creativității și să își creeze look-urile pe care nu au avut curajul să le încerce până acum. În cel mai rău caz, dacă rezultatul nu e cel dorit, nu îi vede nimeni și rămân cu o amintire de povestit.

Linia vizuală a campaniei a fost proiectată în așa fel încât să inspire milenialii. De aceea, execuțiile vor conține elemente din social media, alăturate unor culori vibrante și unor concepte îndrăznețe iar  mecanismul campaniei presupune o componentă jucăușă al cărei efect este de încurajare de engagement și share of voice în mediul online.

Un add-on al campaniei îl reprezintă și selecția de micro-influenceri care vor crea un fir roșu pornind de la unboxing-ul produselor la dedicarea unei sesiuni live de 15 minute în care vor realiza un look pe care nu l-au mai avut niciodată. Conținutul generat de aceștia va avea rolul de a susține campania desfășurată pe profilul brandului Schwarzkopf.

 

“Ne-am adaptat comunicarea destul de ușor in contextul actual, pentru că produsele de beauty au devenit o prioritate,  ajungând în topul listei de cumpărături pentru toți consumatorii aflați în izolare. Dorința noastră a fost de a avea un TOV cât mai natural pentru target și o campanie relevantă, care să nu pară forțată și axată pe vânzări. Conceptul creativ gândit de Godmother nu doar că oferă o provocare fun publicului, sau un element de gamification, ci și îl apropie foarte mult de brand.”, Andreea Dorobanțu (Brand Manager Color, Henkel)  

 

Suntem într-un context în care brandurile sunt puse la încercare, la fel și noi oamenii de comunicare. Acum este momentul ca brandurile să arate, nu doar să spună, cât de mult își aduc la viață promisiunea și valorile brandului. Consumatorii sunt cu ochii pe tine mai mult ca oricând și te taxează dacă nu ești la înălțimea așteptărilor. 

Insight-ul campaniei era sub ochii noștri. Cu siguranță fiecare dintre noi s-a întrebat la un moment dat cum i-ar sta cu codițe threads, creastă sau păr negru în loc de blond, însă teama de a ieși în public cu un look nereușit ne-a făcut pe mulți să rămânem la nivel de gând. Așa că, ne-am propus ca prin campanie să dăm un boost de curaj și inspirație milenialilor, să își încerce look-urile imaginate. Mai mult, vrem să îi susținem și să le dăm un motiv în plus de a sta în casă. Așa am inventat kitul de premii cu care să te distrezi acasă, cu alte cuvinte.. #staiacasa", Alice Gavril (Client Service Director, Godmother).

 

Campania promoțională „AM / N-AM avut vreodată ___________” se desfășoară în perioada 1 – 31 mai, iar înscrierea se realizează pe pagina oficială de Facebook Schwarzkopf România.

 

Echipa implicată în proiect:

Henkel Beauty Care:
Andreea Dorobanțu – Brand Manager Color
Catalin Mihaila – Marketing manager

Godmother:
Luiza Dinu – Account Executive
Maria Zvenigorodschi - Social Media Executive
Alice Gavril – Client Service Director
Simona Pandele - Copywriter
Gabi Niculae – Senior Art Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related