[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi

[Snacking Zone] To snack or to snack? Placerea nevinovata a gustului cu Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai putine grasimi

O pauza binemeritata dupa o sesiune intensa de munca de acasa. Cand ne asezam seara si dam play la serialul preferat. In timpul unui zoom intim cu prietenii. Sunt momente de respiro care merita rasplatite si sarbatorite cum se cuvine. Cu un chips gustos, aromat si crocant. Lay’s Rumeniti in Cuptor sunt chipsurile cele mai potrivite pentru rasfat, care provoaca simturile, te scot din amorteala si dau un kick bun pentru orice activitate te-ar astepta, la finalul pauzei. Prin acest produs copt, nu prajit, si cu 50% mai putine grasimi, Lay’s ofera consumatorilor optiuni de viata si consum mai sanatoase, fara a face rabat de la placerea gustului.

 

Chips delicios si cu mai putine grasimi

Cu totii simtim nevoia sa rontaim ceva, uneori. Pentru a da un restart gandurilor, cand ne uitam la televizor, pentru a ne crea momentele noastre speciale de rasfat. 2020 a fost anul care ne-a provocat sa stam mai mult in casa, sa lucram mai mult si sa mancam pe fuga. Asa ca Lay’s Rumeniti la Cuptor este optiunea cu mai putine grasimi pentru momentele de snacking – singur sau in compania celor dragi. Urmarind trendul de consum al produselor healthy, Lay’s vine cu o oferta de chips cu 50% mai putine grasimi si un produs copt, nu prajit.

Lay’s Rumeniti in Cuptor, cunoscut deja de 53% dintre romani, invita consumatorii sa SPUNA DA gustului intens si delicat, sa se bucure de momentele de rasfat si sa isi asume fara griji micile placeri, indiferent de momentul in care apar: la intalnirile cu prietenii, la job, la un workout usor sau chiar in timp ce gatesc.

Nu numai ca Lay’s Rumeniti în Cuptor ofera o optiune savuroasa de snacking, dar are si o gama diversa de arome. Anul acesta, portofoliul Lay’s Rumeniti în Cuptor s-a imbogatit cu un sortiment nou, cu gust de Ciuperci Chanterelles, pe langa cele 4 arome intense, dar delicate, deja cunoscute.

Noul sortiment de Ciuperci Chanterelles a fost lansat in exclusivitate in Mega Image pentru o perioada de 2 saptamani, urmand apoi sa fie gasit in magazine national, ceea ce a starnit reactii pozitive in social media din partea fanilor: cei incantati de noua aroma si cei dornici sa o incerce.

Lay’s Rumeniti in Cuptor sunt chipsurile care nu ar trebui sa lipseasca din casa nimanui cand vine vorba de placerea gustului intens si de momentele de rasfat.

Inca de la lansarea acestui produs in Romania, oferim  consumatorilor un chips copt, delicios si cu 50% mai putine grasimi, adresand astfel placerea de a rontai ceva chiar si celor interesati de un stil de viata mai sanatos fara a face rabat de la placerile nevinovate ale gustului.

In plus, am invatat ca diversitatea gusturilor cat si lansarea de arome sau produse noi sunt cele care sunt importante pentru consumatori cand vine vorba de alegerea unui chips. Asadar, in 2021 completam gama Lay’s Rumeniti in Cuptor cu un gust nou, cel de Ciuperci Chanterelles, sperand sa fie unul apreciat de cei care il incearca. In acest sens, invitam romanii sa Spuna DA gustului delicios, sa spuna DA provocarii de a incerca Lay’s Rumeniti in Cuptor, spune Corina Ilie, Sr. Brand Manager PepsiCo Premium brands RO & Bulgaria

 

 O campanie delicioasa

Lay’s Rumeniti în Cuptor sunt promovati printr-o campanie pe masura, care ii inspira pe consumatori prin continut TV, digital si in-store pentru toate sortimentele din portofoliu si ii incurajeaza sa se bucure de micile lor placeri, fara vinovatie. 

To snack or not to snack – dilema noastră cea de toate zilele. Mai ales de când biroul ni s-a mutat la doi pași de bucătăria personală, tentațiile sunt considerabile. Până la urmă, how can you not snack când ai Lay’s Rumeniți în Cuptor cu 50% mai puține grăsimi?! Munca de dinaintea campaniei a fost un proces delicios, exact ca noul gust de Ciuperci Chanterelles. ;) Timp de câteva luni am jonglat cu imagini & cuvinte apetisante, iar eu, personal, abia așteptam să gust produsul. Evident, m-a cucerit instant. :) Mulțumiri infinite super echipelor PepsiCo, Friends\TBWA și OMD pentru că au făcut ca totul să decurgă simplu și frumos. Happy snacking, people!, povestește Iarina Comănescu (Copywriter Friends\TBWA)

De la pasionatii de gatit, la cei care doresc un stil de viata mai sanatos, de la barbatii carora le place sa savureze snack-uri, la oamenii care mananca in fuga in pauzele dintre sedinte, comunicarea s-a bazat pe mesaje si continut personalizat, in functie de interesele diverse al categoriilor de public si pe momentele lor speciale de pauza si rasfat. Atat la TV, cat si pe Facebook, Instagram si Youtube, reclamele au fost create in jurul unor triggere emotionale si senzoriale. 

Oricare ar fi pauza care functioneaza pentru tine, momentul de restart sau de refresh, acasa, la job sau pe drum, Lay’s Rumeniti in Cuptor are un sortiment savuros, crocant si cu mai putine grasimi pentru tine. 

 

Echipa

PepsiCo
Eliza Calciu Șerban – East Balkans Marketing Manager Snacks
Corina Ilie – Sr. Brand Manager Premium brands RO & Bulgaria
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager Snacks

Friends\TWBA
Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Lavinia Plohod
Designer: Daniel Gusu
Copywriters: Iarina Comănescu, Vlad Belcin
Strategy: Dan Șendroiu, Adriana Vasile
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Junior Account Manager: Cristina Olaru

OMD
Carmen Privache - Media Director
Alex Zamfir - Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related