[Snacking Zone] Cheetos, brandul bunei-dispoziții, a ajuns în România

[Snacking Zone] Cheetos, brandul bunei-dispoziții, a ajuns în România

Lansarea unui brand nou în România aduce cu sine o etapă nouă, simbolică. Mai ales când e vorba de produse pe care consumatorii le cunosc din filme și seriale, au deja o valoare culturală, sunt așteptate de mult timp pentru a fi gustate și testate. Așa că Cheetos, cel mai mare brand global de pufuleți, a fost primit cu încântare de consumatorii din România. În primul rând pentru că preferința românilor pentru pufuleți este deja parte din identitatea națională. Apoi, pentru că brandul are o istorie lungă pe piața internațională, de peste 70 de ani și este foarte popular, datorită reclamelor amuzante, a aparițiilor sale dese în pop-cultură și… a celebrului ghepard Chester, sufletul brandului Cheetos. 

2022 a început, deci, cu lansarea Cheetos, brand care promite momente de distracție și bună-dispoziție. Este un semn bun, credem noi. In plus, pufuleții sunt mereu o idee bună, mai ales dacă îi recomandă un ghepard emblematic ca Chester. 

 

O lansare specială, un brand cu istorie

Povestea Cheetos este povestea zâmbetelor, a bunei-dispoziții, a distractiei în familie si nu numai. Ea a început în 1948 și, de-a lungul timpului, Cheetos a devenit un brand emblematic, îndrăgit pe plan internațional, prezent în peste 40 țări. Acum, ne dorim să scrie istorie și în România!

Cheetos aduce pe piață produse noi de încercat și savurat și promisiunea unui an în care să râdem mai mult. Iar Chester,  este cel mai bun mesager si instigator al distracției, al explorării și al experiențelor speciale. 

„Ne bucurăm să aducem în România un brand care are în ADN-ul lui distracția și zâmbetele, și nu în ultimul rând, un produs gustos, foarte apreciat internațional: Cheetos. Și o dată cu Cheetos, facem cunoștință și cu Chester, simpaticul ghepard îndrăgit internațional și sufletul acestui brand.

Cu această lansare, ne dorim să oferim consumatorilor produse inovatoare și diversitate de gusturi și texturi, dar și mai multe motive de distracție alaturi de cei dragi”, spune Corina Ilie, Senior Brand Manager Star & Cheetos.

 

Brandul care dă startul distracției

Cheetos aduce în România și o anume stare de spirit, prezentă în toate acțiunile de promovare ale brandului. Campania de comunicare Cheetos dă startul unui an plin de momente de distracție, eliberare și conectare cu familia și prietenii, iar reclama TV este o invitatie #inStilul Cheetos de a descoperi cum sunt produsi pufuletii Cheetos!

Stilul Cheetos înseamnă distracție, iar Chester, mereu pus pe șotii, este în centrul atenției și responsabil să răspândească distracția #înStilulCheetos și să însuflețească comunicarea prin personalitatea lui carismatică. Mascota brandului inspiră consumatorii să nu ia lucrurile prea în serios și să se bucure de întâmplările care le ies în cale.

 ”Șansa să lansezi pe piață un brand iconic global cum este Cheetos apare rar în viața unei agenții. Am participat cu entuziasm la pitch, apoi la pregătirea lansării, iar acum ne bucurăm să vedem cum distracția și năzbâtiile puse la cale de Chester vor face parte din viața tinerilor de toate vârstele din România”, spune Bogdan Costin, Creative Director The Geeks.

 

Pufuleți din porumb la cuptor pentru toată familia

Lansarea Cheetos în România are loc într-o perioadă în care categoria de snacks-uri sărate a înregistrat o creștere importantă. Și cum românii sunt fani pufuleți, lansarea brandului Cheetos în România contribuie la consolidarea poziției PepsiCo de lider în segmentul de pufuleți.

Pufuleții Cheetos sunt din porumb, fără conservanți adăugați și copți la cuptor. Ei pot fi găsiți deja în magazine, în trei sortimente de arome, diferite gramaje, toate având la baza celebra aromă Cheetos de cașcaval: Cașcaval, Cașcaval & Ketchup și Cașcaval & Bacon.

Cum veștile bune circulă repede, Cheetos se bucură deja de feedback pozitiv din partea consumatorilor. Acestia i-au întâmpinat cu încântare și curiozitate, bucuroși de anunțul lansării brandului pe piața din Romania.

De altfel, distracția #înStilulCheetos promite activări in-store și multe alte idei simpatice ce vor implica distracție, cuvinte trăsnite, provocări și influenceri puși pe șotii la fel ca Chester.

Cunoscută fiind iubirea românilor pentru a rontai, Cheetos și-a luat în serios misiunea a deveni unul dintre brandurile cele mai îndrăgite în România.

Pentru a fi la current cu noutatile de la Chester, va invitam sa vizitati paginile Cheetos oficiale:

 

Echipa

PepsiCo
Oana Nuta – East Balkans Marketing Manager Snacks
Corina Ilie – Sr. Brand Manager Cheetos & Star
Oana Vintila – Brand Manager Cheetos & Star
Alexandra Constantin – Senior TCP & Media Manager
Laurentiu Ion - Senior TCP & Media Manager
Alina Nedea – Brand Manager Star & Cheetos

The Geeks
Vlad Petre – Managing Director
Ioana Mușat – Client Service Director
Laurențiu Semeniuc – Head of Planning
Bogdan Costin – Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Roxana Coman – Senior Art Director
Alexandru Filoteanu – Graphic Designer
Teodora Ionică – Group Creative Director
Andreea Moise – Senior Art Director
Mădălina Stoica – Account Director
Mirabela Manea – Digital & Data Account Director
Emma Tudorache – Account Manager
Raluca Ciucă – Social Media Manager

OMD
Carmen Privache - Media Director
Dana Constantin – Senior Digital Manager
Alex Zamfir - Media Manager
Gabriela Grosu – Media Manager
Cristina Siminea – Media Manager
Anca Coman – Media Executive
Daniel-George Ene – Media Executive 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related