Pepsi te provoacă să îți arăți vara așa cum e ea

Pepsi te provoacă să îți arăți vara așa cum e ea

Vara. O așteptăm cu nerăbdare, numărăm febril anotimpurile, zilele și mailurile, facem cele mai mărețe și imposibile planuri, ne propunem tot și încă ceva pe deasupra, ne ambiționăm să trăim, să fim, să experimentăm, să vedem, să ne răzbunăm pe toate invidiile și nereușitele anilor trecuți și apoi clipim de două ori și ne trezim în septembrie. Încep întrebările și autocompătimirea, frustrarea și neînțelegerea: Unde s-a dus? Ce am făcut? De ce a trecut așa repede? De ce nu am reușit să ajung în toate locurile acelea extraordinare care strâng mii de WOW-uri pe Facebook? 

Vara. Începe cu tone de presiune interioară și socială și se termină cu ”lasă că la anul va fi mai bine”. Dar dacă am da la o parte toate așteptările inutile și pur și simplu ne-am bucura de vară, așa cum e ea? Acesta a fost mesajul Pepsi pentru vara asta și chiar aveam multă nevoie de el. Să ne amintim că e OK să trăim pur și simplu și să ne bucurăm de ceea ce avem. Și cum putea să se încheie mai bine campania “O vară așa cum e ea și atât” decât printr-un summer movie pe TikTok și o provocare la sinceritate absolută?

 

Vara ta e cea mai bună

E ok. Oricum ai fi ales să trăiești vara asta, e ok. Nu e nevoie de cele mai spectaculoase decoruri, de cele mai extravagante călătorii, de cele mai multe plecări din țară. E ok să nu îți iasă tot ce ți-ai propus. E ok să îți dorești uneori să nu faci nimic. Cea mai frumoasă vară e cea pe care ai trăit-o așa cum ai putut mai bine. Și Pepsi crede că merită un film pentru a fi sărăbătorită fix așa cum a fost ea. Toți merităm un film cu vara noastră.

În cadrul campaniei “O vară așa cum e ea și atât”, brandul a lansat un summer movie și cel mai sincer voiceover, narat de Smiley, pentru filmul verii tale. Toți îți spun cum ar trebui să trăiești vara perfectă. Pepsi spune că e ok să o trăiești exact așa cum este ea. 

”Cu ajutorul activării „O vară așa cum e ea și atât”, continuăm să punem consumatorul în centrul experiențelor de brand în stilul deja consacrat al Pepsi: autentic și fără așteptări inutile. Așadar, protagonistul campaniei nu e brandul, ci consumatorii care ajung să joace rolul principal în filmul verii lor, narat de însuși Smiley”, spune Laurențiu Ion, Head of Digital & Media, PepsiCo România.

@pepsiromania

Știm deja că probabil ai o vară foarte ok și atât. Ce-ar fi să faci un film din asta? Noi îți dăm sunetul, tu trebuie doar să-l folosești cum vrei. Hai să ne arăți cum ar ieși filmul verii tale povestit chiar de Smiley.

♬ O vara foarte ok si atat - Pepsi Romania

 

Deși trăim în epoca imaginii, pe TikTok sunetul contează la fel de mult. E ceea ce dă ritm și energie, e motorul ascuns al platformei. Noua campanie Pepsi profită de această oportunitate și lansează cel mai sincer Voice Over, special creat pentru a fi folosit de orice utilizator când își va crea propriul filmuleț despre vara lui. VO-ul este narat de Smiley, într-un mod fun și natural, astfel încât să se regasească aproape toată lumea, să fie un cadru pentru toate verile petrecute autentic. 

”O vară așa cum e ea și atât e o vară în care nu toate lucrurile sunt perfecte. Iar Pepsi știe că verile merită sărbătorite exact așa cum sunt ele. Cu bune și cu rele. Poate te-ai ars la soare, poate ai pierdut zborul, poate n-ai avut niciun plan și ai zăcut toată vara la seriale, poate, poate, poate... Toate lucrurile astea sunt foarte okay și iau parte natural la viețile noastre. Pepsi își dorește să transmită că e absolut în regulă să nu ai vacanțe planificate și veri ca în filme, iar activarea e fix toolul cu care oamenii pot să-și facă filmul verii lor. Încă o dată brandul îi încurajează să fie cât mai reali și să realizeze că nu trebuie să se dea peste cap să obțină acele momente perfecte. Pentru că uneori realitatea poate fi mult mai mișto și mai entertaining”, spune Bianca Muscalu, Copywriter, Leo Burnett.

Filmulețul lui Smiley a dat startul campaniei pe TikTok, pentru a-i provoca și inspira și pe ceilalți. S-a alăturat apoi o parte din gașca de influencers Pepsi. EmilianAlex Trif, Alex Ciobanoo, Z Catalin IonutNutaKiki au demonstrat că vara poate fi trăită autentic în foarte multe feluri, fără să ții cont de presiunea socială.

Campania se încheie pe 9 septembrie, iar cele mai tari filmulețe de vară vor fi premiate cu un Instax FujiFilm, cu urarea de a surprinde cât mai multe momente reale din scenariile de viață ale câștigătorilor.

Așa că nu mai amâna, filmul verii tale așteaptă să fie creat. Ai deja un povestitor super pentru el. Orice ai fi făcut până acum e ok, merită dat mai departe.

Echipa:

Pepsi
Iuliana Dragomir - Sr. Brand Manager
Laurentiu Ion - Head of Digital & Media, PepsiCo România
Cosmin Sova - Junior Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages, PepsiCo România

Leo Burnett
Diana Alexa - Managing Director
Victor Stroe - Associate Director & Head of Planning
Ana Miculescu - Business Director
Florina Simon – Senior Digital Account Manager
Roxana Pascal - Digital Account Executive
Georgiana Călin – Digital Account Executive
Laura Patrașcan - Social Media Manager
Oana Năstase – Sr. Digital Planner
Adriana Pascan - Creative Director
Andrei Nica - Group Creative Director
Mara Sabau - Art Director
Bianca Muscalu - Copywriter

OMD
Razvan Meirosu - Media Director
Andrei Vârlan – Digital Manager
Ana Vieru - Digital Manager
Sebastian Stroescu - Digital Executive
Maria Ilie - Media Manager
Irene Derasadurian - Media Executive

Viral Nation
Giovanni Francesco - Head of wow
Elena Mărgărit - Influential Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related