Persoana susceptibila sa devina cumparator efectiv (real) al unui produs sau serviciu (si care, in prezent, este un nonconsumator relativ ori cumpara marcile concurentei); in general, a avut un prim contact comercial cu oferta firmei: a primit o documentatie, a participat la un salon comercial sau la o demonstratie etc.


![[Pitch Report] Roxana Memetea: Un pitch ar trebui să fie un exercițiu strategic și creativ, nu o cerere de plan de comunicare complet pe un an, cu toate direcțiile de business incluse](https://media.iqads.ro/2025/11/fotografie-roxana-memetea-cover-410.jpg)
![[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță](https://media.iqads.ro/2025/11/fotojet4-cover-410.jpg)



![[AIdea] Robert Dumitru: AI-ul este următorul pas logic în evoluția comunicării, la fel cum au fost tiparul, internetul sau social media](https://media.iqads.ro/2025/09/thumbnail-cri7742-edit-cover-410.jpg)





![[AIdea] Olivia Spânu & Karla Georgescu: În „epoca AI”, creativitatea e pusă sub lupă, dar nu dispare. Are ocazia să evolueze](https://media.iqads.ro/2025/06/imagine-olivia-karla-cover-410.jpg)


![[AIdea] Andreea Călin: Trebuie să punem tot mai mult accent pe transparență și etică în utilizarea AI-ului](https://media.iqads.ro/2025/05/andreea-calin-ogilvy-cover-410.jpg)



![[PR Playbook] Gerhald Ernst: În gălăgia de azi, cel mai important atu rămâne autenticitatea unui comunicator și relația pe care o construiește cu jurnalistul](https://media.iqads.ro/2025/04/fotojet-2025-04-04t112739-108-cover-410.jpg)

![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)

















