Articole care fac referire la Client Service Manager
Cum a lansat JUNE comunicarea pentru Generatik - platforma care îți face media planul de mall în 20 de minute, nu 20 de zile
June Communications și CBRE România: Cum creezi o campanie integrată, eficientă și de impact, la intersecția dintre real estate și agricultură
Cum a adus Havana spiritul cubanez la Neversea. Robert Chiriță: Havana Club îmbrățișează și celebrează autenticitatea și diversitatea individuală din cadrul comunității și susține creativitatea
Nicio lună fără o faptă bună, schimbarea pe care vrea să o aducă Asociația pastel în comportamentul românilor
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Studiu BOLD by Initiative: 7 din 10 români din mediul urban folosesc cel puțin un canal de video streaming pe bază de abonament
Mai sunt românii sensibili la craft? O nouă analiză Mullen şi iSense Solutions, realizată cu neuromarketing tools
[Pe felia BTL] Andreia Dinu si Cristian Paraschiv (Fieldstar): In-store & HoReCa raman o componenta importanta de business, generand undeva la 70% din contextele nevoii unei activari de brand
[Brandul si eul] Roxana Dragomir & Razvan Ionescu: Denumirea de brand personal paleste in fata valentelor romanesti profunde ale lui “sa-ti faci un nume”
Andreea Grosanu (Wave Division): Este destul de greu sa definesti un trend in consumer engagement datorita schimbarii permanente a perceptiei consumatorilor
Andreia Dinu (Fieldstar): Rata de participare la campanii de loterie scade de la an la an si este direct proportionala cu valoarea premiilor
Problemele financiare si preocuparea pentru un stil de viata sanatos, cele mai discutate subiecte de catre romani in 2013
Lansarea pe Facebook a primului spectacol live Fresh Comedy pentru promovarea Tic Tac, semnata de HyperActive
Activare "Lasa-te in voia tentatiei si intra in jocul oglinzii magice" pentru Kinder Bueno la Cinema City Cotroceni
Rezultatele studiului Superbrands: Borsec, adidas, Mercedes-Benz, cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani
Rezultatele studiului Superbrands 2011-2012: Borsec, adidas si Mercedes-Benz, cele mai apreciate branduri de catre consumatorii romani






























