Articole care fac referire la Co-Creative Director
[AIdea] Laur Răboj: Încă mai avem putere și energie sa fim creativi așa cum A.I.-ul nu poate. Ne dublăm eforturile. Lucrăm cu el aproape, dar împotriva lui
Murfatlar Vinul lansează platforma de comunicare "Jumătate vin, jumătate viață", o campanie semnată Propaganda
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Aquila anunță lansarea campaniei 360^ Dezghețat în bucătărie – o campanie curajoasă marca Gradena, semnată Propaganda
“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY
Îmi trebuie, îmi iau - noua campanie BRD, semnată de Propaganda, îți arată că nerăbdarea e o virtute
Maternitatea Ursuleților și Biroul de Gheață - activările MAINSTAGE I THE AGENCY la UNTOLD pentru Salvați Copiii România
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
[Refresh creativ] Laura Iane: Ce e important pentru mine, acum, este să avem și un impact pozitiv în lume. Simultan cu toată lista de KPI de business, bineînțeles
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Artiștii și-au terminat lucrul pe strada lui George. Este rândul publicului si al juriului să aducă desenele în realitate
Strada lui George nu mai are răbdare. Mai sunt 2 săptămâni în care vă puteți înscrie în galeria posibilă a Bucureștiului
[Pe strada lui George] Arpad Rezi: Arata-mi ce arta stradala ai si iti voi spune in ce fel de oras locuiesti
George te vrea expus. Inscrie-ti designul in competitia Future Artists @ George Street Gallery si sterge de tot griul din zona Pipera
Campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018
Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu o nouă ediţie pentru a raspunde cererii mari din partea participanţilor
Seara YP dedicată Marketingului de Festival se întoarce cu ediţia 2018. Campaniile celor mai mari festivaluri din țară, dezbătute la eveniment
[IQ-ul creativ din publicitate] Marius Tianu: Marcomm-ul romanesc e suficient de mare incat sa acomodeze orice: de la exaltare la maiestrie si prostie
Laura Iane, despre banci si reclame: Folosim umorul si comunicarea uschita pentru oameni tineri, dar nu le oferim credite pentru ca au venituri liberale. Nu suna prea bine

























![[Clisee in publicitate] Laura Nedelschi: Detergentul obisnuit nu mai exista. A murit anonim intr-o garsoniera confort 2 din Rahova](https://media.iqads.ro/2015/01/ln-cover-410.jpg)













