Articole care fac referire la Content Manager
“Orice te-ar aștepta la vizionare, suntem aici să te pregătim.”, o nouă campanie lansată de Imobiliare.ro și Sector 7 HUB: găsește-ți chiria cu ce proprietar vrei, dar începe de pe Imobiliare.ro
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România
Platforma de comunicare „Vis de antreprenor”. Cum a transformat METRO o idee în povestea unor generații de antreprenori
[Case Study] Conferința Anuală a EMN la București: semințele microfinanțării „semănate” în cel mai important eveniment al industriei din Europa
METRO România a lansat platforma de comunicare "Vis de Antreprenor", un “microfon” pentru vocea colectivă a antreprenorilor independenți din România
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Topfer, Medic One și Mullen au încălecat pe-o șa și spun… Povești de adormit părinții – o colecție de mituri despre îngrijirea copiilor dezbătute printr-o campanie de basm
[SoMe Update] Elena Cucu: Bulele online, înțelese cum trebuie, pot juca un rol vital în dezvoltarea unui brand
CBD mythbusting: Despre beneficiile CBD în noua campanie de lansare CANNASEN în România semnată de Medic One, în colaborare cu Mullen, Golin și Initiative
SocialPedia 51: Totul despre "Influencer Marketing în 2023" cu Adrian Anghel, Cristina Stroiu și Aluziva
Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)
[Art Superstars Wanted by glo™] Adelina Plăeșu: Orice competiție are același scop, să premieze munca, talentul, pasiunea. Pentru glo™ vine acest extra layer în care punem accent cu precădere pe artiștii la început de drum
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
Dragostea învinge Swipe-ul la Eco Graffers Wanted by glo™. Bucureștiul va avea în curând o nouă operă de artă stradală
Sînziana Stoicescu: Eco Graffers Wanted by glo™ oferă o platformă de exprimare pentru membrii întregii comunități, chiar și pentru cei care poate sunt la început de drum
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator
Adrian Georgescu: Un exercițiu foarte bun pentru un artist e să încerce să gândească măcar 10% asemenea unui om din publicitate
Împreună suntem echipa României. O campanie Saatchi&Saatchi + The Geeks pentru FORTUNA și Echipa Naționala de Fotbal























![[Weekend Watch List] Obsesia poveștii](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-55-2-cover-410.jpg)





![[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"](https://media.iqads.ro/2017/11/23757613-1734459199918963-308458803-o-cover-410.jpg)









