Articole care fac referire la Head of PR
pastel semnează noua platformă de comunicare integrată pentru Familia Safir: „Ne-am gândit și la asta”
Extraordinary Women Gala a premiat femeile care reușesc să schimbe lumea în bine, în business, cultură și societate
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot
pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv
Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară
Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest
Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock
Compania de Apă Devin JSC dă startul comunicării prin campania "Corpul tău vorbește. Dă-i voce cu Devin"
HONOR România și Tribal Worldwide te invită să-ți pui telefonul la încercare prin „The Magic Challenge”
[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste
[PR de criză] Veronica Plăcintescu: Doar când nu înveți, rămâi în negare sau te convingi că totul a fost ok, abia atunci eșuezi
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
[Go Brand, Go Planet] Mariana Gălescu: Activismul nu trebuie perceput ca o strategie de vânzări, nici măcar ca una de PR






























![[Pro bono în agenții] Ana Sișu: Felul în care o agenție răspunde proiectelor pro bono spune ceva despre cât de ancorată este în realitate](https://media.iqads.ro/2019/11/ana-sisu-ogilvy-cover-410.jpg)
![[Obsesii part-time] Victoria Donos: Când faci ture cu bicicleta, descoperi oameni, locuri, povești pe care nu ai cum să le trăiești altfel](https://media.iqads.ro/2019/10/20190922-184911-2-a7-fd85f18ssc-cover-410.jpg)









