Articole care fac referire la Head&Shoulders
Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year
Cum a reușit Head & Shoulders să convingă românii să se spele mai des pe cap prin umor și branded content
75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!
[Veterani in PR] Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media
[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive
[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari
Andreea Marin: Am avut deschiderea oferita de un post de televiziune, dar mi-am construit singura imaginea
[IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre endorser dos & don’ts in publicitatea romaneasca
Corina Barladeanu (2active PR): Fiecare agentie este acum provocata sa arate daca are un ADN rezistent in vremuri de criza
Carrefour sarbatoreste 10 ani de la deschiderea primului magazin in Romania printr-o campanie cu promotii, reduceri si premii










![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)


















