Articole care fac referire la Noper
[Veterani in publicitate] Claudiu Dobrita: A trecut perioada de miere, de pionierat, de haiducie, s-a mai dus din nebunie, din vraja si vrajeala. A devenit o treaba mai serioasa
Anca & Horia Manolache: Animația creează o legătură intimă cu privitorul, un safe space în care omul râde, plânge, cu o sinceritate de copil
Ce faci cand te pregatesti sa filmezi o noua campanie HelpNet dar brusc apare de dupa colt o pandemie globala?
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ
Despre nevoile antreprenorului roman in gaming, cu Catalin Butnariu (Presedinte Romanian Game Developers Association si General Manager Carbon Incubator)
O platforma cu mult continut transmis live si un event de lansare cu 36 de live-uri. In direct, de la Beck’s si V8 Interactive!
Pe locuri, fiti gata, art! Visual Playground deschide inscrierile pentru cea de-a patra editie a scolii
[Statusul unui tanar creativ] Iulian Barbulescu: „Perioada de aur” a publicitatii a fost „de aur” ca vindeai mai orice cu orice fel de reclama, cu bugete mari. Hai sa vedem acum pistolarii
Matei Branea: Acum tocmai ce sunt in depresie post orgasmica. Am terminat lucrul la cel mai recent film al meu de scurt metraj, "OMULAN"
Cristian Neagoe: In cazul artei lui Adrian Ghenie, jurnalistii romani s-au fixat pe aspectul financiar si pare ca le e lene sa mai iasa de acolo
Mihai Ene (THE SECRET SERVICE) si productia: Nu stiu sa deosebesc proiectele normale de cele anormale sau neconventionale, cum le tot numiti voi
Colindul a fost rasplatit cu ciocolata in campania de sarbatori dezvoltata de THE SECRET SERVICE pentru Kinder
Lowe&Partners si Mobile Works au creat sticla Beck’s care insufleteste cladirile din jurul fantanii de la Universitate
40.000 de vizitatori unici ai aplicatiei "Manifestul pentru creativitate" dezvoltate de Starcom MediaVest si Digital Star
Ghica Popa si NOPER ilustreaza tema "Be creative!" in campania Leo Burnett pentru Samsung Galaxy Note II
[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Grolsch – "Change the city with creativity", creata de Arsenoaiei & Matasel
Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch): “Publicitatea clasica nu este modul prin care consumatorii de Grolsch pot fi atinsi”





















![[UPDATE] THE SECRET SERVICE IntraInJoc.ro cu KINDER de la frigider](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26209-cover-410.jpg)














