Campaniile inscrise de agentiile din Romania la Cannes Lions 2014

Campaniile inscrise de agentiile din Romania la Cannes Lions 2014

Dintre cele peste 37.400 de inscrieri de anul acesta la Cannes Lions, 151 sunt din Romania (dintre care 3 pentru Lions Health). In cadrul evenimentului RUN Project for Cannes, organizat de Cannes Lions Romania si Revista BIZ, au fost aratate studiile de caz si creatiile campaniilor romanesti inscrise in competitie. Le prezentam in continuare, in ordinea celor mai multe inscrieri:

McCann Erickson Bucharest a inscris sub numele ei 4 campanii:

Vodafone – Ghita, The Social Shepherd, la categoriile Direct, Media, Promo, PR

Doncafe & Beko – Snooze For Coffee, la categoriile Product Design, Promo

L’Oreal – Trace Your Beauty, la categoria Direct

Pizza Hut – Super Pan, la categoriile Direct, Media

Alaturi de MRM Worldwide Romania, McCann a inscris si alte 5 campanii:

Cif – Cif Cleans Romania, la categoriile Direct, Mobile, Outdoor, Promo, PR, Titanium

Coca-Cola - Radar for Good, la categoriile Direct, Mobile, Promo, PR

ROM - Bucharest, not Budapest, la categoriile Cyber, Direct, Media, Promo, PR

Coca-Cola - Banner Duet, la categoriile Cyber, Media, Promo

Vodafone – Digital Library Wallpaper, la categoriile Design, Direct, Outdoor, Product Design, Media

Coca-Cola – Live Tweets, la categoriile Direct, Media

Geometry Global Romania numara 24 de inscrieri cu 3 campanii. 

Opel – Mini Wreck, la categoriile Media, Direct, Outdoor, PR, Promo & Activation

Tide – The Invisible Email, la categoriile Media, Direct, Promo & Activation

Wu Xing - The Student Wrap, la categoriile Media, PR, Promo & Activation

Publicis Bucharest are 20 de inscrieri la aceasta editie.

Nutrivet – Dog si Nutrivet - Cat, la categoriile Press, Outdoor

Renault – Rear View, la categoriile Print, Outdoor

Maggi – The New Mihnea, la categoria Cyber

Pegas – Internet of the People, la categoria Cyber

Romanian Traffic Police - The Seatbelt-Less Car, la categoriile Direct, Media, Promo & Activation

Renault – Park Assist, la categoria Radio

THE SECRET SERVICE are 11 inscrieri cu 4 campanii:

Kinder Pingui – Pencils Attack, la categoriile Press, Outdoor

Kinder – Superheroes’ Cribs, la categoriile Media, Outdoor

9695 Road Assistance Card – Car Trouble

Kinder Surprise – Snow Eggs, la categoriile Media, Outdoor

 Kinder - The Lampshade Shopping Bag, la categoria Design

GMP Advertising are anul acesta 5 entry-uri cu 3 campanii:

Volkswagen – Lane Assist, la categoria Press

Volkswagen – Nature Insists, la categoria Outdoor

Vier Pfoten - The Good Dog Catcher, la categoria PR

Graffiti BBDO are tot 5 entry-uri:

Foreign Policy – Obama vs Putin si Yellem vs Lagarde, la categoriile Press, Outdoor

Leo Burnett propune 1 campanie si are 4 inscrieri in competitie:

BRD - Two Nations, One Language, la categoria Media

Aceeasi situatie este si cazul Kaleidoscope Proximity:

Nesu Foundation - A Coin For Life, la categoriile Direct, Media, PR

Ogilvy are 5 inscrieri cu 2 campanii:

Give Life Foundation - Happiness Stock Exchange, la categoriile PR, Promo & Activation si Lions Health

Anim’est - The Miracle, la categoriile Film, Film Craft

Agentia Media Concept Store are 3 entry-uri cu Campania pentru Fiat 500:

Fiat 500 – Fitting Room, la categoriile Media, Promo & Activation

CohnJansen JWT numara 2 inscrieri cu activarea BCR de la Premiile Gopo:

BCR: Red Carpet. Made in Romania, la categoria PR

The Practice are 2 inscrieri ale campaniei de criza pentru IKEA:

IKEA – The Swedish Meat Balls Crisis


Articol publicat in Capital pe 03 aprilie 2013, cu titlul "Chiftelutele suedeze din nou in magazinele IKEA"

Starcom MediaVest Group are 2 inscrieri:

Samsung – Creativity Manifesto, la categoriile Media, PR

De asemenea, cu 2 incrieri este SENIORHYPER:

Napolact – The Milkman, la categoria Mobile

Orange – Interactive Orchestra, la categoria Cyber

Cu 1 inscriere participa 5 agentii:

BPN, Media One, MobileWorks  

Red Cross - First Aid: Life Saving App, la categoriile Lions Health, Mobile

2activePR:

Bergenbier – Friendship Cup, la categoria PR

Next Advertising:

Romanian Traffic Police - Pedestrian Dogs, la categoria PR

Three Bucharest:

The Entrance Shop  - Eye Tongues, la categoria Print 

BIZMART Oradea:

Cinema Palace - Popcorn, la categoria Film

Cea de-a 61-a editie a Cannes Lions va avea loc intre 15 si 21 iunie 2014 la Cannes, in Franta. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Sectiune



Related