
Articole care fac referire la Cresta


Cheil Connec+ lansează raportul ‘The Outperformers’, un ghid al performanței pentru noua generație de marketeri

Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home

Cheil | Centrade obține primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu „Teatrul cadourilor dăruite din vină”

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Mihai Gongu este singurul reprezentant al unei agenții locale în juriul D&AD, cel mai prestigios festival al industriei globale de comunicare

Cheil | Centrade îşi consolidează oferta de servicii de comunicare integrată prin lansarea diviziei de Digital Media, coordonată de Ecaterina Matei

Cheil | Centrade si Samsung semnează #22EpicNights primul album dedicat nopților epice pentru seria Galaxy S22

Cheil lansează conceptul Connec+, care va susține clienți de anvergură globală în proiecte de dezvoltare prin tehnologie

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

Cheil | Centrade lansează campania “Unele măști rămân” pentru Asociația ANAIS în contextul ridicării stării de alertă

Simona Costea se alătură agenției digitale full service Cheil | Centrade ca Business Leader responsabil de Samsung și alte conturi globale strategice

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade
![[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE](https://media.iqads.ro/2021/10/ana-cover-410.jpg)
[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE

Mercury360 câștigă Bronze la Cresta Awards pentru “Catalogul de furturi”, o campanie pentru Poliția Română
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale
