Articole care fac referire la Madalin Nitis
Bronz și shortlist la Golden Drum pentru Elfi Cocean, campania creată de MAINSTAGE | THE AGENCY și Sector 7 HUB
[Comunicare ca la carte] Madalin Nitis: Studentii de azi par mult mai preocupati de cariera decat eram noi. Sunt mai bine documentati, la curent cu trend-urile si mai seriosi
[Marcom 2022] Madalin Nitis: Se simte o prudenta generala in piata, mai ales din partea companiilor, dar cred ca va fi compensata in curand cu o perioada de over-consumption din partea consumatorilor
MAINSTAGE | THE AGENCY a preluat conturile de social media ale show-urilor „SuperStar România”, „Masked Singer România” și „Căsătoriți pe nevăzute” produse de trustul PRO TV pentru sezonul toamnă/iarnă 2021
[2020. Ghid de supravietuire] Madalin Nitis: Cum o sa arate lumea sociala post pandemie? Probabil unele lucruri se vor intampla in online, chiar daca inainte parea o gluma
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România
[Noul context] Madalin Nitis: Comunicarea cu siguranta nu ar trebui oprita. Lipsa de comunicare naste incertitudini, suspiciuni, neclaritati
[Dupa 10 ani] Madalin Nitis: Voiam sa schimb lumea. Am invatat ca schimbarea vine din pasi mici, din lupte castigate, dar si pierdute
25 de ONG-uri au participat la workshop-urile organizate de IAA Young Professionals, în cadrul proiectului “Civic Vox - Dă voce ONG-urilor”
IAA Young Professionals susține comunicarea inițiativelor civice prin 4 workshop-uri în cadrul proiectului ”Civic Vox - Dăm voce ONG-urilor”
Campania de repoziționare a brandului •calif realizată de MAINSTAGE | THE AGENCY s-a clasat pe locul al II-lea la categoria Best Use video la Webstock 2018
Cele mai noi tendințe în marketing și comunicare în 2018 se definesc la Seara YP Trenduri, ediția a-III-a
Visa continua „poate cea mai simpla promotie din lume” printr-o noua campanie dezvoltata de Publicis & Nurun Romania
Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
































