Articole care fac referire la Senior Art Director
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
SeedBlink și Stefanini Infinit lansează CORE – copilotul digital care transformă finanţarea într-un sport de performanță
“Orice te-ar aștepta la vizionare, suntem aici să te pregătim.”, o nouă campanie lansată de Imobiliare.ro și Sector 7 HUB: găsește-ți chiria cu ce proprietar vrei, dar începe de pe Imobiliare.ro
LUCA și SECTOR 7 HUB închină un toast cu covrigi și kefir pentru „De 15 ani coacem cu vino-ncoace” – campania aniversară LUCA dedicată celor care știu că pentru unele lucruri chiar merită să aștepți
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Dare Digital semnează campania „La Pisicolog”, pentru Ceva Sante Animale, companie cu o experiență de 20 ani pe piața produselor farmaceutice veterinare din România
Must be a Jameson: Pernod Ricard România alături de Highlight Group au scris la EC 2025 un nou capitol irlandez
Ritm, culoare și experiențe tropicale: Highlight Group și Pernod Ricard România au adus Bodega Havana Club la Electric Castle
[Visual Key] Laurentiu Lupu: Trebuie să știi unde să uiți și când să închizi ochii, ca să poți crea și tu la rândul tău ceva drăguț
Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli
Un pic mai erou în fiecare zi: DDB semnează cea mai nouă campanie a unei companii din grupul PPC în România
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
Epilare #caLumea – FRIENDS\TBWA și Philips Lumea IPL redefinesc epilarea pentru femeile care nu mai acceptă compromisuri
[AIdea] Marius Goleanu: Este clar că AI va fi folosit din ce în ce mai des, indiferent de domeniu. Este și o sabie cu două tăișuri – oamenii vor face mai frumos, dar vor gândi mai puțin
The Book Fact Checker, prima campanie de fact-checking realizată de o librărie împotriva dezinformării, semnată Cărturești și VML
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15









































