Articole care fac referire la Eugen Suman
Eugen Suman: Aș zice că mă încadrez la școala imaginară de publicitate care încă mai crede în om și nu-l subestimează
[Refresh creativ] Claudiu Dobriță: Cand lipseste provocarea, solutiile nu pot fi decat caldute. Creativitatea are nevoie de tensiune si asta vine din unghiuri asumate si din curaj
[Etică & Tabu] Eugen Suman: Temele cele mai sensibile tin de produsele dovedit daunatoare, insa legale. Cred ca pentru multe agentii e o chestiune de ales raul cel mai mic
[Refresh creativ] Eugen Suman: Noi, directorii de creatie, avem in primul si in primul rand responsabilitati fata de work-ul pe care-l aprobam. Cred ca asta e una dintre capcane, sa uiti de treaba asta
[Creative 2023] Eugen Suman: Provocarea anului pentru branduri și agenții este să înțeleagă revoluția AI și să se poziționeze în așa fel încât să nu fie băgate la fund de valul care urmează
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
[Creativitate & Tehnologie] Eugen Suman: Viziunea utopică e asta: roboții fac totul, oamenii au tot ce vor și timp să se bucure de viață. Utopia Star Trek, nu există bani, faci ce vrei și ce-ți place, îți găsești meaning cu adevărat
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate
[Creative Business] Simona & Eugen Suman: Ne mândrim că facem produsele în România, de la zero. De la materialul gol pe care-l vopsim, serigrafiem, brodăm, tăiem
Cu Raul Gheba & Alex Bogdan în culisele campaniei Alconnaisseur de la eMAG by MAINSTAGE | THE AGENCY: Am pornit de la ideea că toți avem un sommelier mic în noi, chit că nu ne pricepem
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
MAINSTAGE THE AGENCY a preluat contul de advertising pentru brandurile Ballantine’s, Jameson și Chivas în România
[Bilant 2019] Eugen Suman: Mai mult AI, AR, VR. Dar si mai multa emotie, umanitate, relevanta, responsabilitate
[Înnoirea în industrie] Claudiu Dobriță (McCann PR): E nevoie de juniori, că altfel avem senzația că suntem doar noi pe pământ
[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends
[Dupa 10 ani] Celia Draganoaia: Daca acum 10 ani era despre spoturi si printuri, acum liniile intre o campanie si un proiect care ajuta planeta sunt foarte fine
Friends\TBWA se alătură PepsiCo în comunicarea portofoliului de snacks (Lay’s, Doritos, Star & Krax)
Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest
În vizită pe canalele sociale Friends\TBWA. ”Ne-am propus să arătăm lucruri care ne țin creierii aprinși. Uneori, sunt de-ale noastre, alteori sunt ale altora”
Dan Șendroiu se alătură FRIENDS\ TBWA\ BUCHAREST pentru a dezvolta departamentul de strategie al agenției
Friends\TBWA și Black Button Books câștigă "Best in Contest" la Ad Black Sea 2018 pentru campania "Citește ceva mai bun"



























![[Adland prin vecini] Janez Rakušček (Luna\TBWA Slovenia): E nevoie de curaj pentru a păstra perspectiva a ceea ce e bine și rău; cel fel de opinii avem despre lume și cum am vrea s-o schimbăm](https://media.iqads.ro/2018/08/img-4139-cover-410.jpg)
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)









