Articole care fac referire la Nescafé
200.000 de studenți conectați prin Students’ Kit 2025. Kaufland, partener principal pentru al treilea an consecutiv
Herlitz lansează campania Back to School 2025 cu ajutorul Interactions: „Când ești mic, te visezi mare”
Interactions gestionează simultan 3 campanii pentru LG – dovada că ideile bune nu vin niciodată singure
Interactions semnează noua campanie Schneider Electric România pentru consumatori: „O casă smart nu e SF, e KNX”
Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions
Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
Maria Sarivan, Carré Noir | Explorând Brandingul Cultural și de Destinație: Tendințe și context actual la nivel național
Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback
INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării
Studioul de branding și design Carré Noir Bucharest (Publicis Groupe Romania) anunță noua echipă de leadership
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
Promotiful integrează WhatsApp și oferă organizatorilor de concursuri o nouă modalitate de înscriere în campaniile promoționale
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
[A fost odată în digital] Cora Diaconescu: Slide-urile cu propunerile pentru mediul digital erau la final, trecute la “nice to have”, dar nicicum și niciodată “must have”
Lost Frequencies, Tujamo, Dub FX, Sam Feldt și Calumn Scott, în autobuzul Untold Sessions by DeMoga Music
Daniel Nicorescu, Interactions: 5 moduri în care un RPA dezvoltat de INTERACTIONS îţi poate ajuta compania
Sebastian Căpățînă, Interactions: 5 moduri în care serviciile UX/UI ale INTERACTIONS îţi optimizează site-ul
Adrian Alexandrescu, Interactions: 5 lucruri pe care trebuie să le ştii despre DATAMART powered by INTERACTIONS
Cătălin Răescu, Interactions: 5 beneficii pe care ţi le oferă Promotiful, platforma SaaS creată de INTERACTIONS
Cătălin Vlad, Interactions: 5 servicii video de la INTERACTIONS care pot face diferenţa pentru brand-ul tău
Marius Palca, Interactions: 5 moduri în care îţi poate ajuta business-ul un site audit performat de Interactions
Interactions lansează în 2021 Laboratorul trendurilor digitale, un catalog de tendinţe care pot fi cheia spre transformarea digitală a business-ului tău


























![[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur](https://media.iqads.ro/2020/09/fotojet-11-cover-410.jpg)









