Articole care fac referire la Telekom Romania
Xiaomi lansează seria Xiaomi 15T, care îmbină o optică remarcabilă cu tehnologie de ultimă generație și un design emblematic
Herlitz lansează campania Back to School 2025 cu ajutorul Interactions: „Când ești mic, te visezi mare”
[Visual Key] Alexandru Udrea: Lucrăm cu idei care trebuie să genereze o reacție, să spună o poveste, să miște ceva în oameni
Interactions gestionează simultan 3 campanii pentru LG – dovada că ideile bune nu vin niciodată singure
Interactions semnează noua campanie Schneider Electric România pentru consumatori: „O casă smart nu e SF, e KNX”
381 de scaune rulante donate copiilor și adulților din țară, în cei șase ani de derulare a campaniei de donații prin SMS
Cum a implementat Schneider Electric prima campanie de informare din România cu ajutorul agenției de marketing Interactions
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
Un meci mare merită un ecran și mai mare, o nouă campanie LG și INTERACTIONS care îți poate aduce până la 2000 RON cashback
INTERACTIONS semnează parteneriatul cu Transavia și implementează în doar 5 zile prima campanie Fragedo
Crezi că inteligența umană e mai importantă decât AI? Redirecționează 3,5% din impozitul pe venit și susține viitorii campioni care pot mări IQ-ul țării
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
Highlight Agency: Al șaselea an consecutiv de creștere, atingând o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023































![The Future is History | DiscoGraffiti w/ Kero Zen [live painting] & Andrei Bucureci [live set]](https://media.iqads.ro/2022/12/rodion-ga-cluj-cover-410.jpg)













