Articole care fac referire la Clicknet
Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției
Ruxandra Rau: Daca in 2007 simteam ca Effie este mai mult un festival al agentiilor, azi il vad ca pe un eveniment important in egala masura pentru agentii si pentru clienti
[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru
[Update] Personajele din filme viziteaza redactiile intr-o activare parte din noua campanie de comunicare Romtelecom
[AdBreak #41] Talk of the month: Castigatori Effie 2011, de la Grafitti BBDO, GMP, Leo Burnett si Publicis Romania, dar si jurati, comenteaza editia de anul acesta
Despre forta gravitationala si viteza de download in noua campanie de la Graffiti BBDO si Romtelecom
Variantele in romana a inca doua executii Clicknet, premiate la AdPrint 2009. Millenium investigheaza validitatea premiului luat de Grey
Au fost retrase premiul si trofeul Bronze Team obtinute de Grey la AdPrint2009 cu campania "Clicknet - Internet.How fun?"





![[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: Romtelecom – "For Mom" creata de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23610-cover-410.jpg)
![[BestAds] 2008, anul in care publicitatea a fost proiectata sa reziste](https://media.iqads.ro/2012/02/photo-large-22169-cover-410.jpg)
![[BestAds] 2007, anul creativitatii nastrusnice inainte de criza](https://media.iqads.ro/2012/02/photo-large-22154-cover-410.jpg)















