Articole care fac referire la DTP
Amandine Bănescu: Cred că o linie trasată de o mână spune mult mai mult decât una digitală. Deci, oamenii care au ceva important de spus vor alege mereu să lucreze cu un ilustrator
FCB Bucharest câștigă Bronze la Effie Awards România 2025 cu lansarea TOO MUCH Takis – campania care a provocat Gen Z să fie “prea” ei înșiși
Constanța Logo Challenge | Victor Bratu: Mi-am dorit să creez simboluri care să reflecte identitatea orașului într-un mod relevant, ușor de reținut și care să poată rezista în timp
Constanța Logo Challenge | Valentin Ioniță: Am găsit în graphic design o îmbinare între creativitate și ordonarea vizuală de care simțeam că am nevoie
Vladimir Florentin: Nu fotografiez oameni, dar lucrările mele sunt despre cum suntem afectați—de gentrificare, de politică, de transformările invizibile care ne redesenează spațiile fără să ne întrebe
pastel și Danubius Exim modelează viitorul industriei fiscale și comerciale românești printr-un parteneriat strategic, exclusiv
Constanța Logo Challenge | Mihai Iulian Grâul: Cel mai greu a fost să cuprind cât mai multe din atracțiile Constanței. De la vechi la nou, să încerc să fac un logo estival, modern, cosmopolit și vesel
Galbani și the Syndicate au dat startul cursei pentru cele mai spectaculoase gusturi în stil italian
Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată Fanta și VML România
Diana Tivu: Un artist are nevoie să înțeleagă că munca lui joacă un rol în viețile celor din jur și că e monetizabilă, să aibă încredere că merită tot efortul de a exersa zi de zi
VML, singura agenție din România premiată la London International Awards. Campania 15 sub 15 câștigă Bronze la Creativity in B2B
Cu HERMOSA există viață şi după vacanță. Next Advertising și HERMOSA lansează campania de promovare a colecției de toamnă
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii
Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE
[Start in industrie] Alexandra Nae: Într-o eră dominată de consumerism, încercăm să impresionăm prin sustenabilitate și responsabilitate, în timp ce trebuie să vindem cât mai mult
Cheil | Centrade și First Bank lansează campania de credit ipotecar pentru pământeni, despre care vorbesc chiar și extratereștrii
AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor
Compania de Apă Devin JSC dă startul comunicării prin campania "Corpul tău vorbește. Dă-i voce cu Devin"
Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României








































