Articole care fac referire la Brand Communication Director
57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
Saatchi & Saatchi + The Geeks și FORTUNA aduc mai multe victorii pentru suporterii Echipei Naţionale de Fotbal
[Native ad] Madalina Marica: Native advertising-ul este precum democratia din Romania post comunista: prost inteles
[Premiile FIBRA #1] Shortlist FIBRA - Saatchi & Saatchi + The Geeks - It's Better Online / Vodafone e-Shop / Vodafone
[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - Leo Burnett - The Camouflaged 12th Player - Bergenbier - Molson Coors
Leo Burnett Romania si BRD te invita in labirintul culturii si al emotiilor la Targul International Gaudeamus 2015
The Geeks semneaza campania de comunicare pentru una dintre cele mai populare aplicatii mobile din Romania, OLX.ro
[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari
[Din agentie, la client] Anda Lazar (UniCredit Bank): 70% din ceea ce fac acum este identic cu ceea ce faceam in agentie. Restul de 30% este valoare adaugata
Zilele Prieteniei Bergenbier, promovate printr-o campanie Leo Burnett & Target si iLeo, alaturi de 2activePR
[Studiu de caz] Schimbare de perceptie asupra preturilor produselor de la Praktiker, in urma campaniei create de Leo Burnett & Target














![Marketing for Women 2014: Inspiratie pentru branduri in comunicarea catre [si cu] publicul feminin](https://media.iqads.ro/2014/10/cover-cover-410.jpg)








![[UPDATE] CohnandJansen JWT semneaza campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti"](https://media.iqads.ro/2013/11/source21-cover-410.jpg)










![[UPDATE] Reintoarcerea la vorbirea normala, promovata in cel de-al doilea spot al campaniei Samsung](https://media.iqads.ro/2012/09/photo-large-24186-cover-410.jpg)









