Articole care fac referire la Sorin Tranca
[România care ne place] Sebastian Olar: Chestia mea preferata in Romania e sa fiu ghid pentru straini. Si in felul asta sa o vad si eu ca un strain
Sorin Trâncă: În dorința de a trăi cât mai aproape de ce a trăit Constantin, am decis să dorm pe toată perioada acestui drum în mașină sau lângă, să mănânc cat mai puțin, precum un om sărac, de 27 de ani, la 1903
[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă
[Scoala ADC*RO] Elena Niță: Orice schimbare de perspectivă e un bun început al creativității, cum continui ține de tine și de unde sau la cine vrei să ajungi
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business
[Obsesii part-time] Sorin Trâncă: În spatele unui aparat foto descoperi că lumea e literalmente plină, 24 din 24, de momente unice, și de lumină de toate felurile
[2020. Ghid de supravietuire] Sorin Trâncă: Incepem sa intelegem ca planeta nu trebuie locuita in acest fel, ca asa o stricam de tot
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
[Bilanț 2019] Sorin Trâncă: În 2020 vom face semnificativ mai mult content și mult mai puțin brand management
Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România
Festivalul Superscrieri: un nou format, aceeași misiune pentru cuvintele care schimbă lumea. Au început înscrierile pentru premiile ediției #9
Votat, notat, calculat si rezultat. Sub linie am strans 10 propuneri cu potential de a "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"
[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends
Predam dosar cu sina, plin de inscrieri creative. Votati cele mai bune propuneri din competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"
Instructiuni de interpretare: kitul de inscriere in competitia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
[Convinge Romania] Sorin Tranca: Trebuie motivati cei ce nu merg la vot, nu bucurati sau intristati cei ce deja vor merge
Te invitam la o competitie creativa ca nicio alta. Participa si Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
Friends\TBWA și Black Button Books câștigă "Best in Contest" la Ad Black Sea 2018 pentru campania "Citește ceva mai bun"
[Noii publicitari] Andreea si Bianca (The Good Company) sunt cu ochii dupa proiecte misto si oameni buni
[Noii publicitari] Iulia și Adina, copy și art la agenția aia care ”investește în dezvoltarea oamenilor și nu doar în ppt”
„Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut”, un spot Friends\TBWA care a ajuns la 1,5 milioane de vizualizări în două luni de la lansare
[Noii publicitari] Intrarea lui Alex Constantin (ThinkDigital) în industrie a fost destul de obișnuită: ”Am intrat pe IQads și am aruncat o privire pe lista de joburi”
[Noii publicitari] Robert Endres (Hueman): Inamicul comun al publicitarilor este overtime-ul. E un rău necesar, mai ales dacă vrei să termini proiectul la timp
[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul
[Bibliografii personale] Adrian Georgescu: ”Încerc să citesc cât mai mult și nu doar din plăcere. Uneori chiar îmi impun”
[Bibliografii personale] Sorin Trâncă: "Am aceasta chestie pe suflet: sa revin in lumea aia cu zmei, albine vorbitoare, apa vie si apa moarta"
[Interviurile FIBRA #2] Sorin Trâncă (Friends\ TBWA): ”Ne-a halit digitalul. Noi nu mai știm cu ce ne ocupăm, pe scurt”



![[Scoala ADC*RO] Ionuț Cristian Cioroiu: Creativitatea e CNP-ul creierului nostru](https://media.iqads.ro/2023/06/350778914-174621342242088-4460889876068319003-n-cover-410.jpg)









![[Concluziile lui 2018] Sorin Trâncă: Sunt momente în care România a ajuns să mă doară, efectiv](https://media.iqads.ro/2014/12/tranca-ochi-cover-800-cover-410.jpg)

![[Noii publicitari] Andreea și Codrin. Artă și social media la Geometry](https://media.iqads.ro/2018/08/collage1-cover-410.jpg)


![[Conferintele FIBRA #2] Agentii si clienti. De la mind=blown la casnicie cu happy end](https://media.iqads.ro/2017/11/23730649-1734382726593277-1416612547-o-cover-410.jpg)
![[Conferintele FIBRA #2] Cum iesim din bula? Cu soacra, televizorul, traind vietile altora](https://media.iqads.ro/2017/11/rmh00218-cover-410.jpg)


![[Twitter. Ultimii mohicani] Alex Mihăileanu: De murit, nu moare, doar că e un pic mai plictisitor zilele astea](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









