Agentie de digital marketing, parte din grupul Mercury 360, cu o activitate de 14 ani si expertiza in comunicare digitala integrata.
Outbox este o agentie independenta de digital, activa de peste un deceniu, cu o echipa in care Gantt-ul si un meme bun coexista natural. Ne plac strategiile clare, ideile care respira realitate si campaniile care prind viata in feed.
In toti acesti ani, am lucrat pentru clienti mari si mici, locali si internationali, mereu cu aceeasi idee in minte: ce facem trebuie sa functioneze. Gandim clar, lucram rapid si nu ne pierdem in artificii. Alegem insight-uri reale si le transformam in campanii care au sens pentru oameni si rezultate pentru branduri.
Prezentarea serviciilor:
Ne ocupam de campanii digitale cap-coada, de la idee pana la implementare. Fie ca vorbim despre content zilnic sau concepte mari de campanie, despre activari online sau aplicatii utile, despre filmari cu gear profesional sau filme de tip user-generated, stim cum sa ne adaptam.
In spatele fiecarei executii este o strategie si o echipa care intelege cum se misca internetul si care este, da, chronically online, in cel mai bun sens. Gandim clar, lucram rapid si stim sa livram rezultate reale pentru branduri reale.
Portofoliu de clienti:
Lucram atat cu branduri internationale, cat si cu business-uri locale. Avem propriul portofoliu de clienti, dar suntem si partenerul digital al tuturor brandurilor din grupul Mercury 360. Printre clientii nostri:
Purina, Galbani, Mogyi, BASF, Dr. Oetker, PPD, Nestle, Budureasca Wines, DigiSign, Motorola, Bergenbier, Friskies, Gourmet, Felix, Diseno, Up Romania, Albalact, Froneri, Bridgestone, Centrokinetic, Gewiss, Finch Moldova.
Echipa de management:
Alex Iacob – Managing Director
Raluca Barbu – Digital Client Service Director
Mona Casangiu – Digital Creative Director
Bogdan Ionita – Technical Director


















![[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve](https://media.iqads.ro/2022/03/radu-miu-mercury360-cover-850-cover-410.jpg)

![[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE](https://media.iqads.ro/2021/10/ana-cover-410.jpg)

![[Marcom 2021] Radu Miu: Multe comportamente contextuale create de pandemie vor deveni obiceiuri de consum permanente sau pot crea oportunități de comunicare pentru branduri](https://media.iqads.ro/2021/02/radu-miu-mercury360-cover-410.jpg)
![[SoMe 2020] Raluca Barbu: E important sa gandesti in afara powerpoint-urilor si sa descoperi consumatorul asa cum este el cu adevarat](https://media.iqads.ro/2020/07/poza1-cover-410.jpg)


![[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte](https://media.iqads.ro/2020/06/irina-blansek-cover-410.jpg)
![[3 #pepozitiv] Adrian Pavelescu: Crizele genereaza evolutie, reinventare. In criza ies in fata companiile care ofera valoare adaugata reala](https://media.iqads.ro/2020/04/edit3-cover-850-cover-410.jpg)
![[Noul context] Mihaela Bourceanu & Radu Miu: Ne place sa credem ca asa arata o lume normala, in care fiecare dintre noi pune umarul pentru celalalt](https://media.iqads.ro/2020/04/pjimage2-cover-410.jpg)
![[Jurnal de izolare] Suntem departe, dar rămânem aproape](https://media.iqads.ro/2020/03/pjimage26-cover-410.jpg)
![[Trenduri 2020] Mihaela Bourceanu: Mi-ar plăcea să apară eforturi comune ale brandurilor de a dezvolta societatea și nu doar business-ul propriu](https://media.iqads.ro/2020/03/mihaela-bourceanu-cover-410.jpg)

![[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității](https://media.iqads.ro/2019/05/colaje-cover-410.jpg)
![[Dupa 10 ani] Adrian Pavelescu: Suntem peste tot, dar mai diluat. Suntem mai buni si mai rai](https://media.iqads.ro/2019/02/edit3-cover-410.jpg)

![[Mileii de aur] Sonia Ardelean (Outbox): Cel mai mult am apreciat pretextul inca unui party mare cu publicitari. Si ca au facut trofee pe bune](https://media.iqads.ro/2018/10/collage4-cover-410.jpg)
![[Noii publicitari] Primul interviu aproape că a făcut-o pe Andreea Siran (Outbox) să renunțe la publicitate](https://media.iqads.ro/2018/08/andreea-siran-cover-410.jpg)



![[Pe culmile lui 2017] Adrian Pavelescu: "Zona de influenceri a devenit mai structurata. E tentanta si zona de micro-influenceri, cu care se poate experimenta"](https://media.iqads.ro/2017/12/ap-1-cover-410.jpg)



![[Proba Pitch] Adrian Pavelescu (Outbox): Cele mai simpatice timing-uri de pitch sunt cele in care timpul alocat de client pentru analiza e mai mare decat cel alocat dezvoltarii propunerilor](https://media.iqads.ro/2017/03/adrian-pavelescu-outbox-800x450-cover-800-cover-800-cover-410.jpg)


![[Culinăreală de agenție] Lunchbox cu morcovi, ca să vedeți mai bine. La Cupa Agențiilor la Gătit by Lidl](https://media.iqads.ro/2016/10/collagewewew-cover-410.jpg)













