Articole care fac referire la Group Creative Director
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Oxygen semnează pentru Olympus o campanie dezvoltată cu tehnologii AI pentru mai multe piețe europene
[Parenting creativ] Felicia Stoica: De la nașterea propriu-zisă și până acum am învățat că toate teoriile parentale se dezintegrează în contact cu realitatea — dar că poți reconstrui apoi
Scrisori de recomandare atipice – o campanie semnată de Autism Voice și Saatchi & Saatchi + The Geeks, pentru o piață a muncii mai incluzivă
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
Un pic mai erou în fiecare zi: DDB semnează cea mai nouă campanie a unei companii din grupul PPC în România
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
Dacă e cineva deja la poarta agenției tale, ar putea să fie unul dintre absolvenții Școlii ADC, promoția 2025
[Refresh creativ] Laura Leonte: Indiferent de ce brief e pe masă, de ce limitări avem, cel mai important lucru e să venim cu idei dintr-un loc optimist, efervescent, informat
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
[Refresh creativ] Miruna Dumitrescu: Creativitatea e o asociere surprinzătoare de adevăruri suficient de greu de spus








































