Articole care fac referire la Group Creative Director
Coca-Cola și VML lansează campania de Crăciun: TU FACI MAGIA SĂRBĂTORILOR. O dedicație pentru creatorii de magie care transformă Crăciunul într-o amintire de neuitat
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Oxygen semnează pentru Olympus o campanie dezvoltată cu tehnologii AI pentru mai multe piețe europene
[Parenting creativ] Felicia Stoica: De la nașterea propriu-zisă și până acum am învățat că toate teoriile parentale se dezintegrează în contact cu realitatea — dar că poți reconstrui apoi
Scrisori de recomandare atipice – o campanie semnată de Autism Voice și Saatchi & Saatchi + The Geeks, pentru o piață a muncii mai incluzivă
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
Oxygen readuce în spațiul public o discuție esențială pentru Vodafone și Fundația Vodafone: consimțământul și dreptul de a spune NU
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Mogyi promovează arahidele în coajă roșie mai sărate* printr-o campanie de vară pentru consumatorii din retailul tradițional
Un pic mai erou în fiecare zi: DDB semnează cea mai nouă campanie a unei companii din grupul PPC în România
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
v8 devine partenerul strategic și creativ al Neumarkt® și lansează pe Youtube showul online „Logica de bărbat pus pe inventat”
Dacă e cineva deja la poarta agenției tale, ar putea să fie unul dintre absolvenții Școlii ADC, promoția 2025
[Refresh creativ] Laura Leonte: Indiferent de ce brief e pe masă, de ce limitări avem, cel mai important lucru e să venim cu idei dintr-un loc optimist, efervescent, informat
Cozonac Boromir. Așa cum îl făcea bunica, gustat și aprobat de nepoții pofticioși, în cea mai nouă campanie semnată Propaganda





























![[Refresh creativ] Miruna Dumitrescu: Creativitatea e o asociere surprinzătoare de adevăruri suficient de greu de spus](https://media.iqads.ro/2025/03/miruna-dumitrescu-landscape-cover-410.jpg)











