Articole care fac referire la Reddit
[PR Playbook] Maia Feloiu: Emoția autentică devine o monedă rară. AI-ul e un factor-cheie – un instrument util, dar nu un substitut pentru intuiție și experiență umană
Evoluția obiceiurilor de consum, încrederea în surse și implicarea digitală - un nou raport Spark Foundry despre tendințele actuale în media
[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
Tendințe în social media, streaming și creșterea încrederii în știrile TV din România: un nou raport Media Adoption prezentat de Spark Foundry
Cum schimbă ChatGPT Search regulile jocului în căutările online și ce trebuie să faci pentru a rămâne relevant
Dorian Ilie: Creativitatea este mintea umană aflată în fața unei nevoi căreia trebuie să-i găsească soluții ingenioase, neașteptate, și ideal memorabile, în cazul publicității
[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Pentru mine, timpul nefolosit corespunzător e un obstacol major în a fi creativă
Inteligența artificială, Social Media, Streaming-ul și Comportamentele Media în România. Un nou raport New Media Adoption prezentat de Spark Foundry
[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media
[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media
The Real Runna: Mi-e destul de greu să încadrez muzica pe care o fac într-un gen anume, asta pentru că procesul meu e destul de haotic
Trenduri Digitale Octombrie 2023: Social Media, Streaming și Evoluții în Consumul Online al Românilor
Httpool by Aleph susține Microsoft Advertising ca reprezentant al acestuia în întreaga Europă Centrală și de Est
[SoMe Update] Patricia Bălan: Încearcă lucruri noi, îndrăznește, limita-i la cer! Dar cerul trebuie să fie mereu nevoia brand-ului
La 8 luni de la preluarea de catre Roweb, agentia HOLD Marketing anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 140%
[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm
[Noii jurnaliști] Andra Mureșan: Scrisul e esențial în jurnalism, dar merge mână-n mână cu o documentare foarte bună și cu acuratețea
62% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au auzit de conceptul de Metaverse și sunt interesați să experimenteze experiențe virtuale
[Creative 2023] Codin Caradimu: Crizele adesea ni le facem singuri, sunt rezultatul panicii si a unei nevoi de senzational care sustine cu fermitate o structura invizibila pe care se bazeaza societatea de cateva zeci de ani incoace
Promovarea prin performance media a evenimentului de lansare Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii
[Marketing 2023] Alice Gavril: Lansez o dorință, nu o predicție. Să vedem mai puțin conținut inutil și care tâmpește la nivel de Reels și TikTok și mai mult conținut de calitate
[Marketing 2023] Alexandra Andrei: Încă există o nevoie de educare cu privire la ce înseamnă digitalul, ceea ce poate crea o falsă percepție că nu poate susține obiectivele unui business
34% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, care au smart TV acasă, urmăresc exclusiv conținut online pe acesta
[REC și la podcast] Dorin Lazăr: Vrem să facem istoria ușor de înțeles și să demontăm mituri care circulă recent
Httpool și Aleph devin parteneri Reddit, adresându-se advertiserilor de pe piețele emergente din Europa și Asia Centrală
[Creativitate & Tehnologie] Bogdan Bocșe: ”Lost in translation” ar fi o descriere foarte adecvată a stării așa-zisei ”inteligențe artificiale”
Studiu Spark Foundry: Conceptul de Metaverse a intrat pe radarul utilizatorilor de internet din România
[A fost odată în digital] Alexandra Constantinescu: Cel mai amuzant era când mă întreba cineva ce lucrez și mă decisesem să am un răspuns foarte scurt și basic precum „pun reclame pe site-uri”
[A fost odată în digital] Miruna Macsoda: Initial, digitalul nu a fost parte din publicitate propriu-zis. Era o sub-breasla de fosti programatori din tech pasionati de web-design in combinatie cu oameni cu idei si project manageri
[Game Changers] Andreea Ivănescu: În ziua de azi nu mai există profilul „gamer-ului”, ci mai degrabă există câte un joc pentru fiecare
Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”










![[PR Playbook] Diana Iosu: Reputația e un maraton, nu un sprint de engagement](https://media.iqads.ro/2025/03/diana-iosu-difine-pr-cover-410.jpg)





![[Game Changers] Monica Ureche: Jocurile au fost printre puținele metode prin care am putut interacționa cu prietenii](https://media.iqads.ro/2022/04/monica-ureche-cover-410.jpg)










